képek

2010.04.25. 06:32 horvathar

Hong Kongtól Guilinig

Ma utazós napunk volt, eljutottunk Hong Kongból Guilinba. Reggel egy gyors hajóval mentünk Makaóba Hong Kongból kb. másfél óra alatt, és a beléptetési sorbanállások után felszálltunk a Venetian kaszinó-hotel buszára. Makaóból szinte csak a Venetiant láttuk, úgy döntöttünk, elindulunk Guilinba, mert ajánlottak egy olcsó repjegyet Guangzhou-ból (gáncsu) estére. Így átvergődtünk a határon, be az igazi Kínába, ahol az utolsó pillanatban sikerült elérnünk a Guangzhou reptérre tartó buszt, egy angolul beszélő fiú vezetett minket oda. Egyedül nem találtuk volna meg, itt már nem nagyon vannak európai betűk, és sok a busztársaság. A buszút után egy Ferihegynél kb. háromszor nagyobb helyi reptérről jutottunk el Guilinba, ahonnak taxival mentünk a szállásra. Ez a kínaiak kedvelt üdülőhelye a Li folyó partján, sétáló utcával és vendéglőkkel, de európai már nem volt a gépen, és a városban is csak nagyon ritkán látni. Persze rájuk is akaszkodnak az árusok, meg a kisgyerekek. Itt kb. három napot tervezünk maradni, és pihenünk, túrázunk, a blog fejlécében lévő Li folyós hajózás is itt lesz.

képek később

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

theox 2010.04.27. 17:34:56

Abszolút turistának néztek ki. Irigykedünk is. (OFF: A holland tulipánok előbújtak.)